Pages

Tuesday, December 13, 2011

Harta Yang Satu Ini

Untuk hari ini aku wajib keluarkan lebih kurang rengget mesia 3++ untuk harta yang satu ini. Bebarapa hari lagi genaplah 4 tahun pemilikannya.Dan selama 4 tahun ini cuma setahun tujuh saja aku tidak bersama-samanya disebabkan aku mencari rezeki di Borneo. Maaf laa..tp kamu baik2 saja kan di kg. Bermanja bersama arwah ibu dan ayah~terima kasih sbb menggantikan tmpt aku utk bersama mereka. Sekarang kite sudah kembali..
Hahah~poyosss jer aku kan?kan?

Antara senarai barangan keperluan kamu yg aku ganti:
Bulb lampu break ke-3
Steering fluid, flush
Brake cleaner, fluid
Break pump belakang

Tiada harapan melainkan kamu boleh bawa aku dengan selamat untuk perjalanan ke Lumut dan seterusnya ke KL..

Sayang kamoo 7 jutakali wahai encek CCC dot dot dot!!

Si gAdIs Cik KeM :)

No comments:

Post a Comment