Pages

Tuesday, December 28, 2010

What a boring day

Naper rini aku malas? Feel bored? huhh really..aku mmg boring rini..nak x nak..esok mmg aku kena start awl pagi wat choc, luse dah nk buke gerai kt P3, nak settle order from LHDN lagi, Khamis nk gerak ke Keramat..Jumaat de interview.. Hopefully semua nyer berjln lancar..expecially interview matter ~ this is my first time intrvw for this company (ekceli aku dah apply beribu kali since aku grad)..aper la aku nk study ni ek..

Agak2 uols la kan..aku berjaya x tuk intrvw kali ni? hahah xyah ler tanyer...last week nyer interview pun was ragu2 gak coz dorg kate cam xsesuai plak nk amik cik  ni...cik ade BSc..we ols malu la nk menggaji kan u..ala kan aku dah ckp my objctve is seeking for a job. n im available to start asap.. Yg org HR tu cam saje nk psycho aku..ala aku xkesah la..u call jer my exboss..kompem die puji psl aku..(wah perasan)yer la kan..kiter xde wat maslah ngn boss pun b4 benti..tp org len sabotaj aku ramai ler...huahaaa...pigi masuk kubur n tanam sendri eh kamu sume..hahha

Lately aku agak sibuk tp xtau la..mmg felt so boring meh..sumtime i dunno where to go, why im here, aper yg berlaku di keliling, kenape aku, bila lagi and ape ape jerlah..Walaupun aku dah jalani hari2 aku dgn penuh xtiviti seperti jogging, tgk wayang, main bdminton, blajr swimming, travel, survey n buy things, jln2 cr mkn, wat keja umah n many more lah...tp msh lg boring..dusshhh dushh (tumbuk diri sendri)

Waaaaa apekah?

Si gAdIs Cik KeM :)

No comments:

Post a Comment