Pages

Sunday, November 21, 2010

Sedey cikit


Tetibe mlm2 ni teringat kate2 Miss J kpd aku satu tika dulu....

"Kema, aku tenguk kan..dlm idup ni..ader yg perjlnn nyer lurus..n ade yg tidak..mcm aku ni..agak lurus walaupun ader yg tersekat....tapiiiiii...bile aku tenguk idup ko Kema...memang jelas bengkang bengkok nyer..."..pastu kitorang gelak..Hahaha!! (dlm hati aku kater - "segalanyer mmg dah xterucap dah miss J..mungkin ni yg Tuhan tentukan utk aku...senyum dlm duka..gembira dlm sedih")

Memang kekadang air mate ni menitik..tp aku sentiasa doa yg terbaek dan harap idup aku gembira smpai akhir hayat..

Saya sayang diri saya, keluarga dan Allah swt.
Kamu tolong doakan untuk saya..

fuhh...sedey - aku menangis - woopp!!mmg jelas aku manusia normal!!huuhuu


Si gAdIs Cik KeM :)

No comments:

Post a Comment