Pages

Tuesday, June 15, 2010

Buat keluarga mereka yg sgt keji

Kepada yg terlibat
anda sume telah melunyaikan hati aku
anda sume terlalu sombong
anda mmg xberadap dan sungguh tidak pandai menghormati org lain
kenapa anda sume tidak berterus terang secara baik dan jujur
anda sume adalah keji

aku tau anda sume terlalu besar utk berfikir
tapi kenapa anda sume terlalu ego
anda pentingkan diri anda sume
aku tidak terlalu bangang
aku maseh waras
tapi anda sume tak layak utk jadi waras mcm aku

sila jangan ego
sila jangan sombong
aku pun xhingin tolong anda dulu kalau aku tahu anda sume perangai bau limbah

aku xkempunan pangkat anda sume
aku xbangga pun bila kenal anda sume
sila jangan berlagak
ada aku kesah

sila belajar hormat orang lain walaupun anda sume sudah beranak cucu
sila jangan saketkan hati orang len
sila jangan tuduh aku macam2 sedangkan anak anda yg kaki tipu n putar belit
sila minta anak anda jujur
sila minta anak anda jangan membuli,menipu dan mengkhianati org len
sila ajar anak anda cara beradap dgn betul
sila minta anak anda bertaubat
sila tanya anak anda ape dosa die pd aku
sila pantau anak anda supaya die x mencari aku
sila bawak anak anda jauh jauh
anda sume diwajibkan pergiiiiii jauhh jauhh

aku xnak terjumpe dengan anda sume
aku penat dengan lagak anda sume
aku letih dengan ego anda sume
aku terlalu BENCI darah daging dan seluruh keturunan anda sume
sila PERGI jangan sekali DATANG lageei ANDA SUME

6 comments: